وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

farhad

گلزنی فرهاد مجیدی تنها چند ثانیه بعد از ورودش به میدان می توانست بهترین اتفاق ممکن برای هوادران استقلال و دوستداران کاپیتان محبوب شان باشد و البته کسب سه امتیاز با همین تک گل برای آنها دلپذیر تر هم شد اما جالب است که در به ثمر رسیدن این گل سه امتیازی دو استقلالی بیشترین نقش را داشتند؛دو استقلالی که این بار آبی نپوشیده بودند! هر چند گل مجیدی با جایگیری و تیزهوشی بالای او در موقعیتی مشابه با بازی پیکان به ثمر رسید اما نقش این دو استقلالی سابق را نباید نادیده گرفت. البته در تک گل آبی ها امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی هم دخالت مستقیم داشتند اما همکاری مدافع میانی و دروازه بان راه آهن در به ثم رسیدن این گل تاثیر بیشتری داشت.

محمد محمدی و پیروز قربانی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند در این صحنه با هم برخورد کردند و توپی که می توانست در اختیار محمدی قرار گیرد زیر پای مجیدی افتاد تا این گل از هر نظر وی‍ژه باشد.مجیدی یکی از اصول ساده فوتبال را به عنوان یک مهاجم رعایت می کند و آن هم «تعقیب توپ تا آخرین لحظه» است. فرهاد در بازی با پیکان هم به کمک همین ویژگی به گل رسید و در بازی امروز مقابل راه آهن، باز هم توپ را تا تعقیب کرد تا از اشتباه بزرگ خط دفاعی و دروازه بان راه آهن، نهایت استفاده را ببرد. فرهاد در سال های پیش هم بارها با این ویژگی خود به گل رسیده بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 192
بازدید هفته : 282
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 186260
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا